Reklamasjon


Du kan reklamere dersom det er kortbetalinger på din konto som du ikke kjenner til eller ikke kan godkjenne. Vi oppfordrer deg til å gjøre dette via din nettbank, for raskere og enklere håndtering. Logg inn i nettbanken, gå til kortoversikten, velg kortet det gjelder og trykk på kortreklamasjon. Dreier det seg om noe annet skal du i stedet kontakte oss på telefon 08540.

Kontakt først forretningen/nettstedet du har handlet med.

Dersom betalingen er til en forretning eller et nettsted du kjenner til og har handlet med, skal du selv forsøke å løse problemer med forretningen/nettstedet før du reklamerer på transaksjonen. Dersom du ikke finner en løsning med forretningen/nettstedet innen 2-4 uker skal du straks reklamere. Jo før du kontakter oss, jo større er sannsynligheten for at vi kan hjelpe deg med å få pengene tilbake.

Riktig blankett

Du finner blanketten du skal fylle ut ved å svare på noen spørsmål. Slik går du frem:



1 Finn og last ned riktig blankett (trykk start nedenfor)
2 Fyll ut blanketten
3 Skriv ut blanketten
4 Signer- og send blanketten til banken

Beløpet må være belastet konto før reklamasjonen sendes inn.




Kontakt
Privat: 08540 (+47 85 40 50 00)
Bedrift: 06030(+47 85 40 99 05)
 

Chat med oss

Kundeservice Teknisk support

Kontakt oss

Ring oss Skriv til oss Book møte Bli kunde Gi tilbake-melding

Finn oss

Finn ditt kontor og minibanker 

Finn svaret raskt

Kort Nettbank og mobil Konto Prisliste Kundeservice