Finn det fort

På vår kundeserviceside finner du raskt svar på de fleste spørsmål.

FALSKE E-POSTER
Noen kan for øyeblikket oppleve å motta falsk e-post fra Danske Bank. Danske Bank er ikke avsender av disse e-postene.

Hva man skal gjøre om man mottar en falsk e-post:
  • Svar aldri på en falsk e-post
  • Ikke klikk på noen lenker
  • Aldri legg ved personlig informasjon
  • Videresend e-posten til denne adressen: phishing@danskebank.no
  • Slett e-posten
  • Hvis du har avslørt dine kortdetaljer vennligst ta kontakt på telefonnummer +47 85 40 50 00 (5-sifret nr. 08540).

Så snart du har videresendt e-posten til oss vil vi starte prosessen med å stenge den falske websiden. Les mer om falske e-poster her

Alle henvendelser med informasjon om ditt kundeforhold må sendes via post i nettbank/mobilbank.
Dersom du lurer på noe spesifikt om ditt kundeforhold ber vi deg sende henvendelsen som post i nettbank. Det er kun ved bruk av sikker post i nettbank vi kan besvare spørsmål om din privatøkonomi.

Skjemaet under er kun beregnet for henvendelser som ikke er av privat karakter.
  • Skriv ut
  • Sidekart
  • Legg til dine favoritter
Andre spørsmål til banken
  1.  
  2.  
  3.  
  1.  

Vi er alltid tilgjengelig

Kontakt
Privat: 85 40 50 00 (5-sifret nr. 08540)
Bedrift: 85 40 99 05 (5-sifret nr.  06030)

Chat med oss

Kundeservice Teknisk support

Kontakt oss

Ring oss Skriv til oss Book møte Bli kunde Gi tilbake-melding

Finn oss

Finn ditt kontor og minibanker 

Finn svaret raskt

Kort Nettbank og mobil Konto Prisliste Kundeservice