Gi oss din tilbakemelding


Vi ønsker å forbedre våre produkter og tjenester, og setter stor pris på din tilbakemelding. I dette t​ilbakemeldingsskjemaet kan du fylle ut forslag til forbedring, klager og ros.

 

Gi oss din tilbakemelding​​

Slik behandler vi din klage

Vi anser det som en viktig oppgave å finne en god og rettferdig løsning på din klage. Derfor har vi utnevnt kompetente og dedikerte rådgivere til å behandle klager. Behandlingstiden avhenger av klagens art. Vi holder deg derfor forløpende informert om behandlingstiden. I åtte av ti tilfeller løser vi klagen innen to virkedager.

Sender du en klage, vurderer vi først situasjonen og overveier hvordan vi best mulig kan hjelpe deg. I noen tilfeller kan det være nødvendig for våre rådgivere å ta kontakt med deg for å innhente mer detaljer om saken eller for å bekrefte din identitet. Rådgiveren vil kontakte på mest hensiktsmessige måte. Dette for å sikre at saken blir behandlet på riktig måte.

Det er ikke noe vi verdsetter mer enn å ha glade og tilfredse kunder. Vi gjør derfor vårt beste for å gi deg en mest mulig rettferdig behandling.

Vi gjør oppmerksom på at dette er en intern klageordning mellom Danske Bank og deg som kunde. Ønsker du å klage din sak til en nøytral klageinstans ber vi deg ta kontakt med Finansklagenemnda.
Kontakt
Privat: 85 40 50 00 (5-sifret nr. 08540)
Bedrift: 85 40 99 05 (5-sifret nr.  06030)

Chat med oss

Kundeservice Teknisk support

Kontakt oss

Ring oss Skriv til oss Book møte Bli kunde Gi tilbake-melding

Finn oss

Finn ditt kontor og minibanker 

Finn svaret raskt

Kort Nettbank og mobil Konto Prisliste Kundeservice